lørdag den 1. september 2012

Prøve på min første bryllupskage

Jeg er jo i en så heldig situation, at jeg lige nu er igang med at lave MIN FØRSTE BRYLLUPSKAGE!! Og jeg er edder spændt på resultatet. Jeg er utrolig taknemmelig for tilliden som brudeparret har givet sådan en chance til en nybegynder som mig.
Det er et stort bryllups med omkring 125 mennesker, så det kræver meget kage! 7 kager er det blevet til i det hele. Et stativ med 3 kager på og et stativ med 4 kager op.

Nedestående billeder viser en prøve at kagen. Pynten er slet ikke som den rigtige kage, men blot en hurtigt pyntning inden brudeparret kom på prøvesmagning. Jeg havde problemer med den hvide overtrækschokolade. Jeg fik gjort chokoladen alt for varm, hvilket resulterede i hvide skjolder, som i kan se på billedet. Men det er jo heldigvis derfor man laver en 'prøvekage' - for at lære af sine fejl! :)

Jeg er super spændt på de rigtige kager !


Ingen kommentarer:

Send en kommentar