onsdag den 18. februar 2015

NY BLOG! www.Birgittevang.dk


SÅ SKETE DET ENDELIG - MIN NYE BLOG ER ÅBNET!
Bloggen kan findes på: www.BirgitteVang.dk
Bloggen er ny, forbedret og langt mere seriøs og professionel en denne har været. Her vil i kunne følge med i alle mine mange eksperimenter, ideer og andre sjove synsvinkler fra køkkenet.

Alt i alt betyder det at denne blog ikke vil blive brugt mere. De gamle opskrifter fra denne blog vil efterhånden også blive lagt over på den nye blog i en ny forbedret version, og også med nye bedre billeder. Derudover vil jeg med tiden jeg beskrive og få lagt opskrift ud på flere af de eksperimenter, opgaver og konkurrencer jeg har brugt de sidst 2 år på, som også har været grunden til at denne blog ikke har været særligt anvendt. Glæd jer - DET BLIVER GODT, RIGTIG GODT! :)

Jeg håber meget at i har lyst til at følge med. Jeg er også at finde på bloglovin' samt pinterest. :)
Glæder mig til at se jer - Knus www.BirgitteVang.dk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar